Vaikuttavan asiakaspalvelun anatomia

Valmennuksessa pureudutaan työyhteisön viestintään ja vuorovaikutukseen asiakaspalvelun näkökulmasta sekä terävöitetään vaikuttavan asiakaspalvelun menestystekijöitä. Tavoitteena on luoda kokonaiskuva siitä, miksi sosiaalinen media, digitalisaatio ja suuri sukupolvi ravistelevat työelämää ja viestinnän moninaisuutta kiihtyvään tahtiin.

Valmentajana Jenni Rajahalme

Jennillä on takanaan satoja koulutuksia huippupalauttein. Hän osaa ottaa yleisönsä huumorin siivittämänä. Jennin ainutlaatuinen tapa kertoa tarinoita ja esimerkkiratkaisuja on mieleenpainuva ja innostava.

Taustalla on yli 15 vuoden kokemus työelämän ja viestinnän kehittämisestä.

Esitys oli todella mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä­! Hänen luentojaan lisää! Jenni oli ihanan huikea ja piristävä. Häntä olisi kuunnellut pidempäänkin.

Julkaisija Kumppania Oy, Pohjoisranta 11 D, 28100 Pori | Päätoimittaja Leena Roskala, leena.roskala@kumppania.fi, p. 040 508 1100 | Toimitus Kumppania Oy |  kuvapankki Shutterstock | Taitto ja sivunvalmistus Aste Helsinki Oy | Painos 1800 kpl | Painopaikka Eura Print Oy | Osoitteenmuutokset info@kumppania.fi | Lehden digiversio co.kumppania.fi